Volgers

donderdag 18 mei 2017

De Rowdy, de quiltvriendinnen en nog twee tasjes


De eerste border van de Rowdy schiet maar niet op,
hier is de tweede helft,
want ik ben met de insecten van rechts naar links begonnen.


Ik ging weer eens de mist in,
door de pootjes op een paar lieveheersbeestjes te tekenen.
en
doordat ik te moe was helemaal verkeerd ging.


Dom, dom, dom, want
ik had het gelijk met de permanente stift gedaan...


Wat nu?


Eerst proberen het te verbeteren,
waardoor ik het alleen maar erger maakte...


dus
toen maar wat anders verzonnen,
en zo is het geworden.


En dan hier een paar foto's van de quiltvriendinnen van Dear Jane en bee:


Marijke had weer een mooi blok van haar kerstquilt (bijna) af,


en een maand van de Merkwaardig merklap van dit jaar, mooi, hè, 
dat blauw!


En Ria had de konijntjes quilt voor het ledikantje van een
nieuw kleinkind ook bijna af.


Jammer dat de zon de kleuren minder goed liet uitkomen,


maar zo schattig!


En dat nieuwe kleinkind heeft drie broertjes,
die er helemaal op hopen dat ze er weer een broertje
bij krijgen, kijk maar.

Ze hebben allemaal een mooie tekening
gemaakt.
en Ria heeft ze op stof overgenomen,
en ze geborduurd,
zodat het een mooi boxkleed gaat worden.
Leuk, hè!


En Ria liet ook nog het een gehaakt schoentje 
zien,
de tweede is in de maak,
ook al zo leuk!

En zo heb ik ook nog
twee tasjes gemaakt voor een paar lieve vrouwen,
die mijn blog niet lezen.


Ik heb dezelfde klosjes geborduurd als
op mijn eigen tasje.

Ik had dezelfde stof als het mijne gekocht,
maar 
de beugeltjes had ik daarvoor al gekocht,
maar thuis vond ik de balletjes van de sluiting er niet
mooi bij staan.


Maar gelukkig vond ik deze stof en die vind ik
 ook erg leuk.
Met een vulling van lapjes blijven ze mooi rechtop staan.
Er waren 
maandag op de bee ook al liefhebbers voor ;0))

Liefs,

Cisca

8 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Ik vind het allemaal even schattig, ook jouw heerbeestjes en beursjes!

Carolien zei

Mooi allemaal!

Groetjes en een fijne dag, Carolien

Annie Kingma zei

Prachtig allemaal.
Ook de quilt voor de baby, en de tekeningen op de stof.
Het schoentje wat lief.
De tasjes schattig, wat een fijne werkjes allemaal.
Groetnis Annie

Lida zei

Wat een leuke cadeautjes heeft iedereen gemaakt! Ben ook weg van je tasjes! Groetjes
lida

Kiekplaotiesenzo zei

oh wat maak je toch prachtige werkstukjes !!!

Brigitte zei

Everything is looking so lovely. And you don't see anything of the permanent marker anymore.
I love the two little purses you made.

mieke zei

Waaauw , heel veel leuke dingen .
De baby deken is ook super leuk en de schoentjes en en ....
grtjs Mieke

Conny's-blog zei

Wauw wat een schitterende di genlaar je zien zeg.........liefs.conny